<назад 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 далі>
– Як таке може бути, тільки що ви кидали у соліста гнилі яблука, а тепер йому аплодуєте!?
– Я хочу, щоб він ще раз вийшов – у мене залишилось ще два.
– Чому цю співачку називають незрівнянною?
– Напевно, тому, що з іншими порівняти соромно!
– Який неприємний голос! Ви знаєте, хто це співає?
– Моя дочка.
– Прошу вибачення. Справа, напевно, не в голосі, а у арії. Я переконаний – арія нікудишня! Цікаво, хто її написав?
– Я.
Паганіні запізнювався на концерт. Найнявши візника він попросив його їхати якомога швидше до театру.
– Скільки я маю вам заплатити? – запитав він візника.
– Я відвезу вас безкоштовно, якщо ви мені заграєте на одній струні! – відповів той, впізнавши великого маестро.
– Без проблем, але якщо ви мене повезете на одному колесі!
Бомарше, як відомо був великим “мелофобом” – він ненавидів музику. Саме йому належить фраза:
“Те, чого не варто говорити, співають”. Ще він сказав:
“Хіба мої комедії не звучать настільки добре, щоби не можна було обійтися без цього неприємного шуму?!”
Приятель Россіні розповів якось знаменитому композитору про те, що його знайомий зібрав велику колекцію знарядь для тортур усіх часів та народів.
– А є у його колекції фортепіано? – поцікавився Россіні.
– Нема, звичайно!
– Значить, у дитинстві ваш знайомий не вчився музики!..
– Як заставити п’ятьох тенорів співати в унісон?
– Вбити чотирьох з них.
– Що таке мала секунда?
– Це два тенори, які співають в унісон.
– Що може звучати гірше, ніж один альтист?
– Два альтиста.
Якось Падеревський виступав з концертом у Лондоні. У залі було дуже спекотно, і деякі дами попросили відкрити вікна, після чого у приміщенні подув сильний протяг. Падеревський зупинив гру, й звернувся до дам:
– Я прошу вас закрити вікна. Не можна відразу отримувати два задоволення: слухати музику та вбивати піаніста!
<назад 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 далі>