Музичні історії та казки

У великому, різнобарвному та неосяжному світі музики зустрічається багато історій, які відбувалися багато років тому, або нещодавно; з різними митцями та виконавцями. Але найцікавішими вважаються історії, які пов’язані зі звуками та музичними елементами.

Що це за історії, можливо запитаєте ви. Такі історії можна назвати музичними пригодами або казками. Головними героями, зазвичай, стають:

  • звуки;
  • ноти;
  • інтервали;
  • акорди;
  • ступені.

Сюжети казок можуть бути найрізноманітнішими. Розмір цих історій вільний, найголовніше розкрити ідею, тобто донести роль музичних елементів, оживити в їх уяві дітей та допомогти запам’ятати.музыкальная сказка

Ці казки та історії, найчастіше, використовують для дітей дошкільного віку, при першому знайомстві з елементарною теорією музики. Яскраві образи допомагають дитині засвоїти великий обсяг інформації, зрозуміти як і коли використовувати нові знання та збільшують зацікавленість дитини у вивченні музики.

Казка про стійкі ступені ладу

В далекому при далекому королівстві Музики у величному середньовічному палаці жив король, звали його І-й ступінь. Він був самою вагомою людиною в королівстві, до нього поважно ставилися усі піддані. У цього короля була своя невелика сім’я, але незважаючи на це, король дуже сильно любив її.
Дружина короля була дуже вродлива та мудра жінка. Звали її ІІІ-й ступінь. Вона знала своє місце у королівстві, ніколи не заважала королю І-му ступеню, але й знала як правити музичним королівством.

У короля та королеви була лише одна донька – вродлива, ніжна, приємна та слухняна дівчина. Звали її V-й ступінь. Уся королівська сім’я була головними ступенями ладу. І кожний з них мав свого помічника, а у короля навіть їх було двоє.

Помічниками короля були ІІ-й та VІІ-й ступені. Їх також називали увідними, тому, що вони постійно знаходилися поруч з І-м ступенем і в музичному королівстві завжди тяжіли до І-го стійкого ступеня ладу.стійкі й ступінь та увідні

Помічником королеви був ІV-й ступінь. Він вдень і вночі прислужував Її Величності і в музичному королівстві тяжів лише до ІІІ-го стійкого ступеню ладу.

А постійним помічником принцеси був VІ-й ступінь ладу, він дуже любив молоду принцесу та постійно тяжів до неї, V-го стійкого ступеню ладу.

У цьому королівстві також мешкали радники короля. Це були вчені, філософи та довірені люди, які допомагали королю приймати правильні рішення стосовно королівства та в цілому впливали на думку короля. Звали їх знаками альтерації. Найбільший вплив на всі ступені мали Діез, Бемоль та Бекар.

У музичному королівстві існували головні закони, що регулювали життя усіх підданих короля. Так, наприклад, був закон, який визначав будову мажорного та мінорного ладу. Цей закон пояснював у якому порядку повинні вибудовуватися півтони та тони.

Також в музиці жили головні тризвуки ладу, вони були дуже важливими у королівстві. На кожному святі та банкеті вони допомагали виконувати різні пісні. З їх допомогою гості співали не лише одну самотню мелодію. Головні тризвуки створювали супровід до всіх пісень.

Головних тризвуків ладу було всього три  і кожний мав своє ім’я та положення в королівстві. Тонічний тризвук був найкращим другом королівської сім’ї, Субдомінантовий тризвук більше спілкувався з королевою, тому був поруч з нею, а Домінантовий тризвук полюбляв проводити час з принцесою. Але кожний з них мав дуже відповідальну роль у королівстві музики.

Кожний мешканець музичного королівства дуже любив свою країну тому з кожним днем  Музика зростала і становилася ще приємнішою та величнішою.музичні історії та казки

Ця казка є лише прикладом для викладачів та батьків. В перші роки навчання дитини можна створювати казки та історії майже на всі теми. Але варто пам’ятати, що дитина повинна рано чи пізно перейти на класичну систему навчання та засвоєння знань. Тому історії та казки не повинні плутати дитину, а, навпаки, допомогти правильно зрозуміти інформацію.

Залишити коментар

Яндекс.Метрика